Hejsan!

publicerat i Dagligen;

Hej alla där ute från närr och fjärran!

Vi kanske undrar vem jag är och varför jag är här?

Jag är en 18 årig tjej som bor i länet Skåne och har bott där hela mitt liv. Jag har 7 syskon på både min mammas och pappas sida som både är äldre och yngre. 

Jag går nu mitt sista år på gymnasiet innan jag ska ut i det blommande samhället och försöka att utbilda mig till något roligt. 

När jag var mindre så var jag väldigt intresserad av att blogga men när livet blev svårare med skolan och så vidare så kunde jag inte fortsätta utan bestämde mig för att sluta med det och fokusera på skolan. Men nu några år senare så tyckte jag att det kanske vore en väldigt rolig sak att göra nu när jag kommer att uppleva stora förändringar i mitt liv. 

Jag hoppas att ni kommer att tycka att min blogg är underhållande men ändå läringsrik.

Från

Emelie

 
 

 

Kommentera inlägget här :