Kallt men soligt.

publicerat i Dagligen;
Idag har det varit en ganska rutten idag.
Har inte alls varit på humör för att göra någonting men är tvungen att göra saker ändå vilket gör att jag inte har någon motivation till något. 
 
Det som får mig att gå upp på morgonen är för det mesta för att sminka mig. Det är en av de mest avslappnande och roligaste sakerna som jag gör på morgonen tyvärr. Jag har sminkat mig sen jag gick i 4:an så jag har alltid tyckt att det är skönt att gå upp på morgonen för att göra sig fin.
 
Resultatet blev inte allt för dåligt tycker jag. 
 
Vi hade inte världens godaste mat precis då jag inte ens vet vad det var haha xD 
Tror att det var falafel av något slag som inte var så dåligt men det är inte så aptitligt.
 
Jag skulle på ett möte vid 12 tiden som jag tyvärr blev försenat till för att jag hade glömt bort tiden.När jag väl hade kommit fram till byggnaden så var jag helt genomsvettig (nasty i know) efter att ha nästa sprungit.
 
(Tog en snabb bild på väg till mötet)
 
Efter mötet så gick jag tillbaka till min skola då jag skulle vänta på den sista lektionen för dagen vilket var japanska. Jag skulle även ha prov i det så jag var inte så hyper för det precis. Jag tror tyvärr inte att det gick så bra men man får hålla tummarna.
 
När jag skulle åka bussen hem så började jag prata med en mamma med två små döttrar som tyckte att mitt hår var fint och älskade Elza från Frozen. Efter det så satte vi nog och pratade i 10 min innan hon var tvungen att gå av men det kändes ändå väldigt bra och det fick mig på ett väldigt bra humör.
 
 
Nu när jag äntligen har kommit hem så ska jag bara slappa och ta det lugnt för imorgon är det valborg, och eftersom jag bor i Lund så kommer det att vara mycket liv i hela stan ^^ men vi får se hur det blir.

Taggar: buss, elsa, frozen, japanska, skolmat, smink, äcklig;

Kommentera inlägget här :