Morgonpigg!

publicerat i Dagligen;
Hallå!
 
När jag vaknade i morse så kände jag mig ovanligt pigg om man till exempel jämnförde med igår då jag var "icke" levande när jag väl hade kommit upp ur sängen. 
Solen lyste och det verkade ganska varmt när man kollade ut genom fönstret.
 
(Busshållplatsen utanför där jag bor)
 
Jag kände mig lite extra lat idag då jag tog bussen till skolan men jag tänkte ändå träna senare efter att jag har varit i skolan.
 
På denna underbara dag så ska jag ha Nationella tal som handlar om sagoväsen eller liknande. Jag är lite nervös för att jag inte är färdig med mitt tal vilket jag måste vara idag innan klockan halv 2/ 2 tiden. 
Jag får håla tummarna för att jag hinner göra färdigt arbetet.
 
(På vägen till min skola)
Denna veckan händer det en massa men jag får hålla tummarna för att det kommer att gå bra!
 
Jag hoppas att ni kommer att ha en bra dag!
 
Från
 
Emelie
 

Taggar: buss, morgon, nationella, skola, tal;

Kommentera inlägget här :