Ångest och seminarium

publicerat i Dagligen;
Idag har varit en väldigt stressig dag. 
Hela dagen bestod av att vara på japanskan, göra gymnasiearbetsseminarie och att gå på engelskan.
Jag har varit så stressad pga detta seminare att jag trodde att jag skulle svimma vid ett tillfälle men som tur så hände inget. Det gick för det mesta bra tills en kille i min grupp skulle opponera på mitt arbete och bara sågade igenom hela arbetet.
Till och med vår lärare sa till att vi inte skulle gå in detalj för detalj men det var ungefär det han gjorde vilket fick mig att tänka att jaha, mitt arbete är det dåligaste av de alla. Men jag fick senare förklarat att hans föräldrar var lärare och hade hjälpt honom med det. Det gjorde så att jag fick lite bättre självförtroende.
 
Under själva seminariet så bjöd vår underbara lärare oss på snacks och dricka vilket jag tyckte var fancy ^^
 
 
Resten av dagen så trodde jag att jag skulle redovisa ett tal på engelskan vilket jag skrev i hastig fart, senare så fick jag reda på att det hade blivit framskjutet till måndag nästa vecka -_-... 
Det var skönt men ändå lite störigt då jag hade skyndat mig för att skriva färdigt talet i tid.
 
Nu när jag äntligen har kommit hem så känner jag mig så himla mycket lugnare och avslappnad. 
Måste lära mig att inte stressa allt för mycket.

Taggar: engelska, lugn, seminarium, skola, snacks, stress;

Kommentera inlägget här :