Victorias Secret och Too Faced

publicerat i Review;
Hejsan allihopa!
 
För ett par dagar sedan så åkte jag till Emporia (väldigt stort köpcenter i Malmö) och handlade en massa roliga saker som jag tänkte prata lite om. 
Jag är som sagt ingen expert men tänkte prata för det mesta utifrån mina egna erfarenheter och hur jag känner för produkten.
 
De första produkterna som jag ska prata om är Victorias Secret serie som heter Pure Seduction som har lukt av röda plommon och freesia (det är en afrikans blomma).
 
Enligt mig så luktar denna lite starkt i början när man luktar på produkten men efter ett litet tag så försvinner den starka lukten och blir mer mjuk. Jag köpte både body lotion, body wash och fragrance mist från denna serien.
 
 
 
 
Jag tycker om denna serien för att den inte luktar allt för stark, jag har tyvärr föräldrar som är svaga för starka dofter vilket gör detta till ett litet plus i kanten men eftersom den luktar starkt i början så kanske man ska använda den med måttlighet.
 
Nästa produkt som jag tänkte berätta om är Too Faced's liquified long wear lipstick som finns i många olika färger. Jag valde färgen "Melted Peony" pga att den var väldigt naturlig men ändå så att man får lite färg på läpparna.
 
Jag är inget fan av väldigt starka läppstift så jag bestämde mig för att ta en lite ljusare och mjukare färg. Jag har inte testat den så mycket men den ger en lite färg på läpparna när det väl behövs. 
 
 
 
Minuset med denna produkten är att den kan vara lite på den dyrare sidan om man vill handla budjetmässigt men annars så tycker jag att den är bra hitintills. 
 
Hälsningar
 
Emelie 

Taggar: body lotion, body wash, fragrance mist, lipstick, review, smink, too faced, victorias secret;

Kommentera inlägget här :