Åkersorkar och fält

publicerat i Dagligen;
Igår bestämde jag mig för att åka till min pojkvän även om jag skulle vara hemma och ta det lugnt ^^
Eftersom det har hänt lite tråkiga saker så kände jag att varför inte åka till honom för att ta det lugnt och ha lite kul?
 
Igår så hände inte så mycket men det kändes ändå väldigt skönt att träffa honom även om vi träffades i torsdags! xD
Idag så kollade vi på filmen The Pianist som jag tyckte var väldigt bra, man fick en väldigt upplevelse och även om den var hemsk så var den ändå väldigt bra. Hans polare ska också komma till honom för att lana så jag får väl spela lite sims som jag inte har gjort på ett väldigt bra tag.
 
 
 
 
Jag hoppas att jag kan försöka att bara ta det lugnt denna helgen så att jag kan börja på en helt ny vecka på måndag.
Hoppas att ni har en fin lördag!
 

Taggar: fält, lana, lördag, pojkvän, polare, the pianist, trött, tåg;

Kommentera inlägget här :