Trött men lättad

publicerat i Om mig!;
De senaste dagarna har varit så stressiga.
Men just nu känner jag mig så himla lättad och avslappnad.
 
Igår så var för det mesta bara en lugn dag. Jag och min BFF gick och kollade kläder under en långrast och efter den halvlånga dagen så hade vi fin middag med vin och köttfärspaj hemma hos henne.
 
Jag har känt mig så frånvarande att jag inte riktigt har vetat vad jag skulle skriva. 
Idag så har jag känt mig mycket mer glad även om det var den långa, tråkiga dagen i mitten av veckan! xD
Jag känner att jag har blivit färdig med arbeten och känner att jag kan vara stolt över mig själv pga att jag faktiskt har gjort uppgifterna istället för att skjuta upp de till en annan dag.
 
Känner mig så himla lättad.
 
 
(smiley av morot i matsalen)
 
 
 
 
 

Taggar: anka, arbeten, köttfärspaj, lättad, mat, skola, trött, vin;

Kommentera inlägget här :